Kvalitet & Service

 

Tre løfter til vores kunder

  1. Taxi når du skal bruge den
    Vi forsøger altid at levere din vogn inden for 15 min efter, at du har bestilt den, hvis du har bestilt den som en straksbestilling. Hvis det er en forudbestilling, skal du have den på det bestilte tidspunkt. Din rejse er vores vigtigste fokus.
  2. Vi tager telefonen
    Vores Call Center er altid åbent, så du kan komme i kontakt med os. Du kan bestille hos os 365 dage om året hele døgnet rundt. Du kan naturligvis også bestille via Internet og App.
  3. God service og fair behandling
    Vi har fokus på god service og vil leve op til vores egne udstukne standarder om, hvad man som kunde kan forvente af en serviceorienteret og professionel taxicentral. Alle vores chauffører skal deltage på vores interne servicekursus og følge vores Adfærdskodeks: Kvalitet & Service i Taxi 4×27. Du kan læse vores adfærdskodeks her til højre: