Kundeservice – Ris & Ros
Hvis du er tilfreds med Taxi 4×27’s service, fortæl det til andre!

… hvis ikke, så sig det til vores kundeservice så vi kan blive bedre!

Alle henvendelser vedrørende klager bliver noteret med dit navn og telefonnummer.

Opfølgning på klagen sker direkte mellem Taxi 4×27 og kunden

Hos Taxi 4×27 stiller vi vores kunder tre løfter for at opnå den bedste kvalitet og service. Man kan læse mere på vores side om Kvalitet og Service

Kundeservice

Vores kundeservice er altid interesserede i at høre din mening om Taxi 4×27, da den er vigtig for at vi fortsat kan forbedre vores produkter. Vi tilstræber at give dig den bedste oplevelse og service, når du bruger vogne tilsluttet vores central.

Har du ris og ros hører vi gerne fra dig. Brug formularen her på siden.

Ros: Kundeservice videresender din ros til den pågældende fører, eller medarbejder.

Klager:  Kundeservice behandler klager hurtigst muligt. Jo mere information jo bedre. På din taxi-kvittering kan du se alle de vigtige informationer.

VIGTIGT:

  • Vi behandler ikke anonyme klager eller klager fremført af trediemand for en anonym klager.
  • Alvorlige klagesager sendes videre Københavns Taxinævn

Du kan finde Taxiregulativet her.

Har du glemt noget? Så kig forbi her

Kontakt

Postadresse:Vægtergangen 32A, 2770 Kastrup
Telefon:32 52 31 11
email:[email protected]

Vores vagtchef kan træffes uden for normal åbningstid og modtager også bestillinger på denne mail.

[email protected]

Åbningstider:mandag, tirsdag, torsdag og fredag fra 10-14.
Bemærk:Telefonerne er lukket onsdag, hvor der kun er åbent for personlig henvendelse.

Du bedes ved indsendelse af klage, om muligt sende os en kopi af din kvittering og/eller oplyse følgende:

  1. Dato og klokkeslæt
  2. Om turen er en bestilt tur eller en gadetur
  3. Hvor du kørte fra og til.
  4. Hvilken vogn du har kørt med (bevillingsnummer 1-XXXX)
Taxi 4x27 - Vi sætter en ære i god kundeservice
Taxi 4x27 - Vi kører også i regn
Taxi 4x27 - Vi kører også i frost