Hvis du er tilfreds med vores service - fortæl det til andre!
… hvis ikke, så sig det til vores kundeservice, så vi kan blive bedre!
Bemærk, at alle henvendelser vedrørende klager bliver noteret med dit navn og telefonnummer. Opfølgning på klagen sker direkte mellem Taxi 4×27 og kunden
Vil du klage eller give en chauffør eller medarbejder ros?
Kundeservice
Vores kundeservice er altid interesserede i at høre din mening om Taxi 4×27, da den er vigtig for, at vi fortsat kan forbedre vores produkter. Vi tilstræber at give dig den bedste oplevelse og service, når du bruger vogne tilsluttet vores central.
Har du ris og ros, hører vi gerne fra dig. Brug formularen her på siden.
Ros: Kundeservice videresender din ros til den pågældende fører, eller medarbejder.
Klager: Kundeservice behandler klager hurtigst muligt. Jo mere information jo bedre. På din taxi-kvittering kan du se alle de vigtige informationer.
VIGTIGT:
- Vi behandler ikke anonyme klager eller klager fremført af tredjemand for en anonym klager.
- Du kan finde love og regler omkring taxi på Taxilov.dk
- Har du glemt noget? Så kig forbi her
Hvis du ønsker at klage bedes du – om muligt – sende os en kopi af din kvittering og/eller oplyse følgende:
Dato og klokkeslæt
-
Om turen er en bestilt tur eller en gadetur
-
Hvor du kørte fra og til.
-
Hvilken vogn du har kørt med (Alle vores vogne har et tydeligt firecifret nummer siddende foran, bag på og på siderne. Har du ikke det kan du sende os vognens nummerplade).
-
Du kan læse mere på vores side om Kvalitet og Service.
Kontakt os
Åbningstider: Vores Administration har åbent: Åbningstiderne på telefonen er fremover: Mandag: 10:00 til 14:00 Har du brug for at kontakte os udenfor normal åbningstid, kan du skrive til: Vagtchef@taxi4x27.dk Mail vil blive besvaret hurtigst muligt. |
Telefon: +45 32 46 81 15 |
Mail: Kundeservice@taxi4x27.dk Bemærk: At der IKKE kan bestilles taxi på ovenstående telefonnummer og emailadresse. |
Postadresse Cabonline Danmark ApS / Taxi 4×27 |